Análisis de la creación de empresas españolas basadas en Internet

Mayoral Castro, Rosa María (2013). Análisis de la creación de empresas españolas basadas en Internet. Proyecto Fin de Carrera / Trabajo Fin de Grado, E.T.S.I. Telecomunicación (UPM).

Description

Title: Análisis de la creación de empresas españolas basadas en Internet
Author/s:
  • Mayoral Castro, Rosa María
Contributor/s:
  • Agudo Peregrina, Ángel Francisco
Item Type: Final Project
Date: October 2013
Subjects:
Freetext Keywords: emprendimiento, Internet, empresa, emprendedor, financiación, innovación, factores de éxito.
Faculty: E.T.S.I. Telecomunicación (UPM)
Department: Ingeniería de Organización, Administración de Empresas y Estadística
UPM's Research Group: Grupo de Tecnologías de la Información para la Gestión Empresarial
Creative Commons Licenses: Recognition - No derivative works - Non commercial

Available versions for this object

This is the latest version for this electronic publication.

Full text

[img] PDF (Análisis de la creación de empresas españolas basadas en Internet) - Subscribers only - Requires a PDF viewer, such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (2MB)

Abstract

Análisis del emprendedor, la financiación y aspectos de innovación como factores de éxito para las empresas españolas basadas en Internet.

More information

Item ID: 22134
DC Identifier: http://oa.upm.es/22134/
OAI Identifier: oai:oa.upm.es:22134
Deposited by: Ingeniero Rosa María Mayoral Castro
Deposited on: 18 Jan 2014 10:12
Last Modified: 22 Sep 2014 11:29
  • Logo InvestigaM (UPM)
  • Logo GEOUP4
  • Logo Open Access
  • Open Access
  • Logo Sherpa/Romeo
    Check whether the anglo-saxon journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo Dulcinea
    Check whether the spanish journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo de Recolecta
  • Logo del Observatorio I+D+i UPM
  • Logo de OpenCourseWare UPM