Experiencia de aula invertida en matemáticas para ingeniería naval

Fernández Jambrina, Leonardo (2017). Experiencia de aula invertida en matemáticas para ingeniería naval. In: "XI Jornadas de Innovación Docente e Investigación Educativa de la Universidad de Zaragoza", 2017, Zaragoza. pp. 186-187.

Description

Title: Experiencia de aula invertida en matemáticas para ingeniería naval
Author/s:
  • Fernández Jambrina, Leonardo
Item Type: Presentation at Congress or Conference (Poster)
Event Title: XI Jornadas de Innovación Docente e Investigación Educativa de la Universidad de Zaragoza
Event Dates: 2017
Event Location: Zaragoza
Title of Book: Actas de las XI Jornadas de Innovación Docente e Investigación Educativa de la Universidad de Zaragoza
Date: 2017
Subjects:
Faculty: E.T.S.I. Navales (UPM)
Department: Matemática e Informática Aplicadas a la Ingenierías Civil y Naval
Creative Commons Licenses: Recognition - No derivative works - Non commercial

Full text

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer, such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (576kB) | Preview

Abstract

Experiencia de aula invertida en matemáticas para ingeniería naval

More information

Item ID: 49837
DC Identifier: http://oa.upm.es/49837/
OAI Identifier: oai:oa.upm.es:49837
Deposited by: Memoria Investigacion
Deposited on: 14 Dec 2018 08:05
Last Modified: 14 Dec 2018 08:05
  • Logo InvestigaM (UPM)
  • Logo GEOUP4
  • Logo Open Access
  • Open Access
  • Logo Sherpa/Romeo
    Check whether the anglo-saxon journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo Dulcinea
    Check whether the spanish journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo de Recolecta
  • Logo del Observatorio I+D+i UPM
  • Logo de OpenCourseWare UPM