How deep is our knowledge: deceptions and reflections

Barreiro Elorza, Pilar; Diezma Iglesias, Belen; Moya Gonzalez, Adolfo y Valero Ubierna, Constantino (2011). How deep is our knowledge: deceptions and reflections. En: "9th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications: EISTA 2011 in the context of The 5th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics: IMSCI 2011", 19/07/2011 - 22/07/2011, Orlando, EEUU.

Descripción

Título: How deep is our knowledge: deceptions and reflections
Autor/es:
  • Barreiro Elorza, Pilar
  • Diezma Iglesias, Belen
  • Moya Gonzalez, Adolfo
  • Valero Ubierna, Constantino
Tipo de Documento: Ponencia en Congreso o Jornada (Artículo)
Título del Evento: 9th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications: EISTA 2011 in the context of The 5th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics: IMSCI 2011
Fechas del Evento: 19/07/2011 - 22/07/2011
Lugar del Evento: Orlando, EEUU
Título del Libro: Proceedings fo the 9th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications: EISTA 2011 in the context of The 5th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics: IMSCI 2011
Fecha: 2011
Materias:
Palabras Clave Informales: superficial knowledge, B-learning, Error propagation, consensual evaluation.
Escuela: E.T.S.I. Agrónomos (UPM) [antigua denominación]
Departamento: Ingeniería Rural [hasta 2014]
Grupo Investigación UPM: LPF-TAGRALIA
Licencias Creative Commons: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial

Texto completo

[img]
Vista Previa
PDF (Document Portable Format) - Se necesita un visor de ficheros PDF, como GSview, Xpdf o Adobe Acrobat Reader
Descargar (136kB) | Vista Previa

Resumen

This work summarizes the actions taken in agricultural mechanization, a third year course in agricultural engineering, to enhance reflective learning and deep thinking in a variety of dimensions: depth of technical background, improving student performance, and enrichment of lecturer evaluation.

Más información

ID de Registro: 8847
Identificador DC: http://oa.upm.es/8847/
Identificador OAI: oai:oa.upm.es:8847
URL Oficial: http://www.iiis2011.org/imsci/website/default.asp?vc=5
Depositado por: Memoria Investigacion
Depositado el: 12 Sep 2011 09:00
Ultima Modificación: 20 Abr 2016 17:29
  • Open Access
  • Open Access
  • Sherpa-Romeo
    Compruebe si la revista anglosajona en la que ha publicado un artículo permite también su publicación en abierto.
  • Dulcinea
    Compruebe si la revista española en la que ha publicado un artículo permite también su publicación en abierto.
  • Recolecta
  • e-ciencia
  • Observatorio I+D+i UPM
  • OpenCourseWare UPM