Export: Componentes de la satisfacción del cliente interno en centros deportivos de la Comunidad de Madrid. Su influencia en la gestión

Tobias Sidera, Sergio and Celestino García, Antonio and Hierro Pines, David del and Martínez del Castillo, Jesus (2018). Componentes de la satisfacción del cliente interno en centros deportivos de la Comunidad de Madrid. Su influencia en la gestión. In: "Libro Actas XV Congreso Internacional de la AEISAD", 27-28 Septiembre 2018, Granada. España. ISBN 978-84-948875-4-3. pp. 134-135.

Please select an output format:

  • Logo InvestigaM (UPM)
  • Logo GEOUP4
  • Logo Open Access
  • Open Access
  • Logo Sherpa/Romeo
    Check whether the anglo-saxon journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo Dulcinea
    Check whether the spanish journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo de Recolecta
  • Logo del Observatorio I+D+i UPM
  • Logo de OpenCourseWare UPM