Browse by Department

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Name | Item Type | No Grouping
Jump to: C | F | G | M | R | S
Number of items: 12.

C

Canton Pire, Alicia and Qu, Jingjing (2015). Asymptotic values and analytic sets. In: "The Real World is Complex An international Symposium in honor of Christian Berg", August 26-28 2015, Copenague, Dinamarca. pp..

Canton Pire, Alicia (2013). Asymptotic values of quasiregular maps. In: "Congreso de Jóvenes Investigadores", 16/09/2013 - 20/09/2013, Sevilla, Spain. p. 1.

Canton Pire, Alicia and Granados Sanandrés, Ana and Portilla Ferreira, Ana and Rodríguez García, José Manuel (2013). Quasi-isometries and isoperimetric inequalities. In: "XIV Encuentro de Análisis Real y Complejo (EARCO 2013)", 16/05/2013 - 18/05/2013, Teruel, España. pp..

F

Fernández Jambrina, Leonardo (2013). Clase magistral y docencia no presencial en matemáticas en los primeros cursos de los grados de ingeniería. In: "IV Jornadas sobre Innovación Docente y Adaptación al Espacio Europeo de Educación Superior en las Titulaciones Técnicas (INDOTEC 2013)", 19/09/2013 - 20/09/2013, Granada, España. ISBN 978-84-15873-13-6. pp. 1-6.

Fernández Jambrina, Leonardo (2013). Docencia no presencial como alternativa a la clase magistral en los primeros cursos de ingeniería. In: "II Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad (CINAIC 2013)", 06/11/2013 - 08/11/2013, Madrid, España. pp. 414-419.

Fernandez Jambrina, Leonardo (2017). Ecuaciones diferenciales con aula invertida. In: "IV Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad-CINAIC", Octubre 4-6, 2017, Zaragoza, ESPAÑA. pp. 461-465. https://doi.org/10.26754/CINAIC.2017.000001_096.

Fernández Jambrina, Leonardo (2017). Experiencia de aula invertida en matemáticas para ingeniería naval. In: "XI Jornadas de Innovación Docente e Investigación Educativa de la Universidad de Zaragoza", 2017, Zaragoza. pp. 186-187.

G

García-Gutiérrez Baez, Carlos and Martin Martin, Miguel Angel and Muñoz Ortega, Francisco Javier and Reyes Castro, Miguel E. and Taguas Coejo, Francisco Javier (2014). A packing computational method relating fractal particle size distribution and void fraction in granular media. In: "Proceedings of the 15th Annual Conference of the International association for Mathematical Geosciences", 02/09/2013 - 06/09/2013, Madrid. ISBN 978-3-642-32408-6. pp. 205-210.

M

Merchán Rubira, Susana and Rodríguez García, José Manuel (2016). Creatividad y aprendizaje cooperativo. Un pequeño estudio. In: "IV Jornada Internacional Matemáticas Everywhere", 17/06/2016-18/06/2016, Castro Urdiales, Cantabria, España. pp. 1-12.

Martín Stickle, Miguel and Jiménez Martín, Antonio and Mateos Caballero, Alfonso (2017). The Possibilistic Reward Method and a Dynamic Extension for the Multi-armed Bandit Problem: A Numerical Study. In: "ICORES 2017 6th International Conference on Operations Research and Enterprise Systems", 23-25, February 2017, Porto, Portugal. ISBN 978-989-758-218-9. pp. 75-84. https://doi.org/10.5220/0006189900960107.

R

Rueda Pérez, Sonia Luisa and Morales Ruiz, Juan Jose and Zurro, M.A. (2014). On commuting differential operators and differential subresultants (work in progress). In: "International Conference on Algebraic Methods in Dynamical Systems (AMDS 2014)", 05/10/2014 – 11/10/2014, Barranquilla, Colombia. pp. 1-23.

S

Sanjosé, J. J. de and Serrano, E. and López González, M. and Soler Flores, Francisco José (2014). Análisis de la dinámica de los taludes y conos de derrubios de "La Vueltona" (Picos de Europa). In: "XIII Reunión Nacional de Geomorfología", 9-12 septiembre 2014, Cáceres. ISBN 978-84-617-1123-9. pp. 356-359.

  • Logo InvestigaM (UPM)
  • Logo GEOUP4
  • Logo Open Access
  • Open Access
  • Logo Sherpa/Romeo
    Check whether the anglo-saxon journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo Dulcinea
    Check whether the spanish journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo de Recolecta
  • Logo del Observatorio I+D+i UPM
  • Logo de OpenCourseWare UPM