Comportamiento mecánico de las conexiones en los elementos de bambú para estructuras ligeras : el caso de las especies del trópico de Veracruz

Álvarez Castilla, Enrique Roberto (2012). Comportamiento mecánico de las conexiones en los elementos de bambú para estructuras ligeras : el caso de las especies del trópico de Veracruz. Thesis (Doctoral), E.T.S. Arquitectura (UPM). https://doi.org/10.20868/UPM.thesis.14530.

Description

Title: Comportamiento mecánico de las conexiones en los elementos de bambú para estructuras ligeras : el caso de las especies del trópico de Veracruz
Author/s:
  • Álvarez Castilla, Enrique Roberto
Contributor/s:
Item Type: Thesis (Doctoral)
Read date: 2012
Subjects:
Faculty: E.T.S. Arquitectura (UPM)
Department: Estructuras de Edificación [hasta 2014]
Creative Commons Licenses: Recognition - No derivative works - Non commercial

Full text

[thumbnail of Texto]
Preview
PDF (Texto) - Requires a PDF viewer, such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (6MB) | Preview
[thumbnail of Anexo]
Preview
PDF (Anexo) - Requires a PDF viewer, such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (9MB) | Preview

Abstract

Comportamiento mecánico de las conexiones en los elementos de bambú para estructuras ligeras : el caso de las especies del trópico de Veracruz

More information

Item ID: 14530
DC Identifier: https://oa.upm.es/14530/
OAI Identifier: oai:oa.upm.es:14530
DOI: 10.20868/UPM.thesis.14530
Deposited by: Biblioteca ETS Arquitectura
Deposited on: 21 Feb 2013 10:31
Last Modified: 11 May 2022 08:11
  • Logo InvestigaM (UPM)
  • Logo GEOUP4
  • Logo Open Access
  • Open Access
  • Logo Sherpa/Romeo
    Check whether the anglo-saxon journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo Dulcinea
    Check whether the spanish journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo de Recolecta
  • Logo del Observatorio I+D+i UPM
  • Logo de OpenCourseWare UPM