Análisis de la creación de empresas españolas basadas en Internet

Mayoral Castro, Rosa María (2013). Análisis de la creación de empresas españolas basadas en Internet. Proyecto Fin de Carrera / Trabajo Fin de Grado, E.T.S.I. Telecomunicación (UPM).

Description

Title: Análisis de la creación de empresas españolas basadas en Internet
Author/s:
  • Mayoral Castro, Rosa María
Contributor/s:
  • Agudo Peregrina, Ángel Francisco
Item Type: Final Project
Date: October 2013
Subjects:
Freetext Keywords: emprendimiento, Internet, empresa, emprendedor, financiación, innovación, factores de éxito.
Faculty: E.T.S.I. Telecomunicación (UPM)
Department: Ingeniería de Organización, Administración de Empresas y Estadística
UPM's Research Group: Grupo de Tecnologías de la Información para la Gestión Empresarial
Creative Commons Licenses: Recognition - No derivative works - Non commercial

Available versions for this object

Warning

There is a more recent version of this electronic publication. Click here to see it.

Full text

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer, such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (2MB) | Preview

Abstract

Análisis del emprendedor, la financiación y aspectos de innovación como factores de éxito para las empresas españolas basadas en Internet.

More information

Item ID: 21281
DC Identifier: https://oa.upm.es/21281/
OAI Identifier: oai:oa.upm.es:21281
Deposited by: Ingeniero Rosa María Mayoral Castro
Deposited on: 09 Oct 2013 07:28
Last Modified: 21 Apr 2016 11:26
  • Logo InvestigaM (UPM)
  • Logo GEOUP4
  • Logo Open Access
  • Open Access
  • Logo Sherpa/Romeo
    Check whether the anglo-saxon journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo Dulcinea
    Check whether the spanish journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo de Recolecta
  • Logo del Observatorio I+D+i UPM
  • Logo de OpenCourseWare UPM