Full text
Preview |
PDF
- Requires a PDF viewer, such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (5MB) | Preview |
Moreno Tejera, María Teresa (2018). El barrio como espacio de aprendizaje: estrategias de diseño. Proyecto Fin de Carrera / Trabajo Fin de Grado, E.T.S. Arquitectura (UPM), Madrid, ES.
Title: | El barrio como espacio de aprendizaje: estrategias de diseño |
---|---|
Author/s: |
|
Contributor/s: |
|
Item Type: | Final Project |
Degree: | Grado en Fundamentos de la Arquitectura |
Date: | 2018 |
Subjects: | |
Freetext Keywords: | espacio público, aprendizaje, estrategias de diseño, public space, learning, design strategies |
Faculty: | E.T.S. Arquitectura (UPM) |
Department: | Urbanística y Ordenación del Territorio |
Creative Commons Licenses: | None |
Preview |
PDF
- Requires a PDF viewer, such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (5MB) | Preview |
Se entiende el espacio público como aula de aprendizaje y lugar de encuentro y relación con el entorno y con los demás. Se establecen claves y estrategias para conseguir un diseño de calidad que favorezcan la libre apropiación del espacio público por parte del usuario y fomentar el aprendizaje en él, así como los valores fundamentales para la convivencia.
Public space is understood as a classroom for learning and a place of encounter and relationship with the environment and with others. Keys and strategies are required to achieve a quality design that favors the free appropriation of public space by the user and encourage learning in it, as well as the fundamental values for coexistence.
Item ID: | 56451 |
---|---|
DC Identifier: | https://oa.upm.es/56451/ |
OAI Identifier: | oai:oa.upm.es:56451 |
Deposited by: | Mª Teresa Moreno Tejera |
Deposited on: | 17 Sep 2019 05:56 |
Last Modified: | 17 Sep 2019 05:56 |