Full text
![]() |
PDF
- Users in campus UPM only
- Requires a PDF viewer, such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (2MB) |
Bonilla Prieto, Álvaro (2020). Aplicación web para la gestión de reformas. Thesis (Master thesis), E.T.S.I. de Sistemas Informáticos (UPM).
Title: | Aplicación web para la gestión de reformas |
---|---|
Author/s: |
|
Contributor/s: |
|
Item Type: | Thesis (Master thesis) |
Masters title: | Ingeniería Web |
Date: | 2020 |
Subjects: | |
Freetext Keywords: | Aplicaciones web |
Faculty: | E.T.S.I. de Sistemas Informáticos (UPM) |
Department: | Sistemas Informáticos |
Creative Commons Licenses: | Recognition - No derivative works - Non commercial |
![]() |
PDF
- Users in campus UPM only
- Requires a PDF viewer, such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (2MB) |
Este proyecto tiene como objetivo diseñar y desarrollar una aplicación web para la gestión interna de los proyectos de obra de una empresa de reformas, teniendo en cuenta las diferentes fases y los actores que intervienen en cada una: constructores, arquitectos y arquitectos técnicos. Las principales funcionalidades que van a poder realizar los usuarios que sean administradores al acceder a esta aplicación serán las de crear, editar, leer y eliminar constructores, arquitectos y arquitectos técnicos, mientras que los usuarios sin estos privilegios solo podrán acceder a la lectura de los datos. También podrán crear, editar, leer y eliminar las reformas, a las que le habrán asignado obligatoriamente un constructor, un arquitecto y un arquitecto técnico. Además de la información básica de cada reforma, se le podrá añadir en cualquier momento las posibles demoras que puedan ir sufriendo, así como generar los certificados de obra correspondientes a cada fase de la reforma.
Abstract:
The aim of this project is to design and develop a web application for the management of all the site projects in a remodelling company, taking into account the different stages and actors involved in the proccess: builders, architects and technical architects. The main functionalities that any user with admin role has access to are: créate, update, read and delete builders, architects and technical architects, while users without this role are only allowed to read data. Moreover, they can create, update, read and delete remodelings. Each one must be associated with a builder, an architect and a technical architect. Apart from the basic data of each remodeling, they can add at any moment any delay that could happen during the proccess and generate the site project certificates corresponding to the different stages of the remodeling.
Item ID: | 65273 |
---|---|
DC Identifier: | https://oa.upm.es/65273/ |
OAI Identifier: | oai:oa.upm.es:65273 |
Deposited by: | Biblioteca Universitaria Campus Sur |
Deposited on: | 06 Nov 2020 08:51 |
Last Modified: | 14 Nov 2022 07:00 |