Export: La comunicación como factor clave en la implantación de la responsabilidad social corporativa: el caso de Crédit Agricole España

Aceituno Aceituno, Pedro and Cea Moure, Ramiro and Casado Sánchez, José Luis and Ruiz de Azcárate Varela, Carmen (2013). La comunicación como factor clave en la implantación de la responsabilidad social corporativa: el caso de Crédit Agricole España. "El Profesional de la Información", v. 22 (n. 4); pp. 326-332. ISSN 1386-6710.

Please select an output format:

  • Logo InvestigaM (UPM)
  • Logo GEOUP4
  • Logo Open Access
  • Open Access
  • Logo Sherpa/Romeo
    Check whether the anglo-saxon journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo Dulcinea
    Check whether the spanish journal in which you have published an article allows you to also publish it under open access.
  • Logo de Recolecta
  • Logo del Observatorio I+D+i UPM
  • Logo de OpenCourseWare UPM